Individuální nebo skupinové konzultace ve škole s vyučujícími. Od 8. 6. - 26. 6. 2020.

02.06.2020 18:52

Vážení rodiče,

na základě mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ČR ze dne 25. 5. 2020 je od 8. 6. 2020 umožněna osobní přítomnost žáků 2. stupně základní školy ve školách. Dle pokynu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR k ochraně zdraví a provozu základních škol v období do konce školního roku 2019/2020 ze dne 27. 5. 2020 má být tato přítomnost organizována jako občasné a krátkodobé aktivity vzdělávacího a socializačního charakteru, především pak individuální nebo skupinové konzultace s vyučujícími, navazující na vzdělávání na dálku, vyzvednutí školních potřeb a osobních věcí, které žáci mají ještě ve škole a předání vysvědčení (ohledně vyzvedávání věcí žáků, pokud jste tak již neučinili, a předávání vysvědčení Vás ještě budeme informovat).

 

Základní škola a Mateřská škola Vranovice proto od 8. 6. 2020 nabízí žákům 2. stupně základní školy možnost individuálních nebo skupinových konzultací s jednotlivými vyučujícími. Konzultace jsou dobrovolné a primárně je směřujeme k žákům 6. - 8. ročníku, nicméně ani případné zapojení žáků 9. ročníku tím, v případě zájmu, není vyloučeno. Každý vyučující 2. stupně nabízí alespoň jeden konzultační den (jejich rozpis je uveden v příloze tohoto mailu), na který se s ním mohou žáci domluvit na individuální nebo skupinové konzultaci. V případě vzájemné domluvy učitele a žáka je pochopitelně možné uskutečnit konzultaci i v jiný den, pokud bude pro konzultaci volný vhodný prostor (třída). 

Žák se na konzultaci domlouvá alespoň jeden den předem prostřednictvím mailu paní učitelky či pana učitele, nebo jiným obvyklým způsobem v rámci distanční výuky, paní učitelka nebo pan učitel mu následně možnost konzultace potvrdí a stanoví její dobu odkdy dokdy. Rovněž paní učitelka či pan učitel mohou v případě potřeby žákům adresně nabídnout individuální nebo skupinovou konzultaci. V takovém případě je v rámci komunikace při distanční výuce, nebo prostřednictvím adresně zaslaného mailu žákovi či zákonnému zástupci, s touto nabídkou osloví rovněž alespoň jeden den předem a opět určí přesně čas této konzultace odkdy dokdy. U skupinových konzultací vypsaných přímo učiteli se žáci při přihlašování budou řídit pokyny, které ke konzultaci příslušná paní učitelka nebo pan učitel uvede. Doporučujeme takové konkrétní nabídky využívat, zvláště v těch případech, kdy se žáci méně aktivně zapojovali do distanční výuky. Protože ale není v našich silách a možnostech zveřejňovat a aktualizovat všechny domluvené konzultace, prosíme zákonné zástupce žáků, aby věnovali zvláštní pozornost informacím, zprostředkovaným přes samotné žáky, kteří budou vždy minimálně den předem přesně vědět, jestli a případně odkdy dokdy se budou nějaké konzultace účastnit. V případě nejasností či potřeby ověření je samozřejmě možné obrátit se přímo na příslušnou paní učitelku či pana učitele. Škola přebírá odpovědnost za žáka pouze při pobytu v budově školy. 

 

Cílem konzultací je především objasnění a upevnění učiva z distanční výuky. Žák se v domluvený den a čas dostaví před vchod budovy školy Masarykova 178, kde si jej vyzvedne příslušná paní učitelka či pan učitel. Prosíme žáky, aby před budovu přicházeli pokud možno skutečně až v určeném čase a během nezbytného pobytu před školou dodržovali všechna obecně platná nařízení ohledně opatření kvůli šíření nákazy Covid-19. S sebou si žák přinese roušku (uvnitř budovy školy je ve společných prostorách povinná) a sáček na její uloženípřezůvky a samozřejmě pomůcky na konzultaci. Při první návštěvě školy musí žák předložit podepsané Čestné prohlášení (rovněž v příloze tohoto mailu), jinak jej nebude možné do školy pustit. Kdykoliv v průběhu období pro konzultace pak nelze do školy pustit žáka, který bude vykazovat příznaky onemocnění infekcí dýchacích cest a dalších možných příznaků nemoci Covid-19. Prosíme proto zákonné zástupce, aby za takových okolností dítě do školy vůbec neposílali. V případě, že by se u dítěte takové příznaky objevily až v průběhu jeho pobytu ve škole, je zákonný zástupce povinen si dítě na vyzvání školy bezodkladně vyzvednout. Režim hygienických opatření při pobytu žáka ve škole se bude řídit aktuálními pokyny MŠMT (v současné době je to v úvodu zmiňovaný pokyn MŠMT ze dne 27. 5. 2020) a žáci na ně budou upozorněni paní učitelkou nebo panem učitelem, u kterého budou konzultovat. Žáci mohou být při konzultacích organizováni do skupin, přičemž maximální možný počet žáků v jedné skupině na jedné konzultaci je 15. Složení skupin na jednotlivých konzultacích se ale může měnit. Po vyzvednutí žáka před budovou školy jej paní učitelka nebo pan učitel odvede přezout a následně do příslušné třídy, po skončení konzultace jej zase vyprovodí před budovu školy. Žáci jsou povinni respektovat ve škole pokyny pracovníků školy a hygienická pravidla, při závažném a opakovaném porušování těchto pravidel a nařízení by nebyl žákovi další vstup do školy umožněn. 

 

Během období konzultací pokračuje nadále i distanční výuka! Konzultace budou tímto systémem probíhat do 26. 6. 2020. V případě dotazů či připomínek kontaktujte prosím ředitele školy.

 

S pozdravem a přáním úspěšného dne

Jiří Sliacky

ředitel ZŠ a MŠ Vranovice 

Harmonogram konzultací pro žáky 2. stupně od 8. 6. 2020

 

Pondělí - R. Karpíšková L. Galbavý J. Kuřímský Z. Říhovská
Úterý - A. Lastomirská D. Černá S. Odložilíková R. Karpíšková J. Sliacky
Středa - L. Kovaříková J. Masaříková B. Beňušová V. Waloszková
Čtvrtek - A. Manová B. Beňušová L. Kovaříková
Konzultace NJ v 7.A u paní učitelky Pantákové budou probíhat ve stanovený den a čas po dohodě s paní učitelkou.

 

Čestné prohlášení rodičů: příloha_čestné_prohlášení.pdf (275206)

 

 

—————

Zpět